Al setembre es presentaran les mesures i accions del Pla Estratègic de Mercats 2025

L’elaboració del Pla Estratègic de Mercats de Barcelona avança: ja s’han definit els objectius per part dels grups en què s’ha estructurat el procés i a la sessió plenària del pròxim mes de setembre està previst que es presentin públicament els objectius, mesures i accions previstes.

El grup que analitza la funció social i l’encaix urbà dels mercats subratlla el valor d’aprofitar les remodelacions dels mercats com a motors de transformació dels barris i potenciar les relacions entre mercats i els seus entorns comercials.

En el terreny econòmic i l’ocupació, cal desenvolupar idees per fidelitzar els clients i captar-ne de nous, a més d’innovar en serveis. El focus es posa en el ciutadà i en el producte alimentari.

Finalment, el grup que aprofundeix en la sostenibilitat d’aquests espais comercials ha decidit que siguin el producte de proximitat i els productors els que rebin les atencions prioritàries.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *