Bosch columna

“Cada vegada som més a la comunitat Bosch”

A Xarcuteries Bosch ens dediquem a l’elaboració artesana de productes càrnics i ara farà deu anys vam veure que qui no estava present a les xarxes socials no existia.

La nostra estratègia a l’inici era molt senzilla. Simplement ens vam dedicar a tenir presència a les diferents xarxes socials duent a terme accions per informar o intentar transmetre qui som, què fem, on som, les novetats de les nostres parades, aprofitar el feedback dels usuaris, i donar resposta als nostres clients i clientes.

A més, vam començar a crear una base de dades amb els nostres clients –a través de la targeta client- per poder-los enviar la nostra Newsletter mensual on publiquem concursos, nous productes, promocions, etc.

Precisament aquesta estratègia creiem que és la que ens ha portat fins on som ara, ja que cada vegada som més a la comunitat Bosch. Actualment, som més de 2000 usuaris a Facebook, més de 1000 seguidors a Instagram, i l’evolució veiem que és en sentit ascendent.

És per aquest motiu, que abans que finalitzi l’any volem donar un salt qualitatiu a nivell digital i crear la nostra pròpia aplicació per tal d’augmentar la nostra presència a les xarxes socials, i el més important per a nosaltres, millorar la nostra relació i comunicació amb els nostres clients i clientes.

twitter.com/XarcutersBosch
facebook.com/XarcuteriaBosch
instagram.com/XarcuteriaBosch
Subscriu-t’hi a través de www.xarcuteriesbosch.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *