Captura de pantalla 2012-12-14 a les 17.14.44

Els mercats, una cultura alimentària

Captura de pantalla 2012-12-14 a les 17.14.44
L’últim número de la Revista Barcelona Metròpolis Mediterrània dedica el seu dossier central als mercats

La revista ‘Barcelona Metròpolis Mediterrània’, editada per l’Ajuntament de Barcelona, dedica en el seu últim número l’espai central del dossier als mercats. Sota el títol “Els mercats, una cultura alimentària”, la revista analitza l’evolució de la tradició del mercat a Barcelona, un model que s’ha preservat. Els articles s’acompanyen d’un audiovisual en què l’arquitecte i historiador Manel Guàrdia; el regidor de Comerç, Consum i Mercats, Raimon Blasi, i el gerent de l’Institut de Mercats, Jordi Torrades, destaquen els trets més importants de la història i del valor dels mercats barcelonins.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *