VIBA FINAL pg. 3

Es posa en marxa la targeta VIBA Barcelona

Per primera vegada, els comerços de proximitat dels diferents eixos comercials i dels mercats municipals de Barcelona comptaran amb una targeta unificada de fidelització de clients que es podrà fer servir en tots els establiments de la ciutat que estiguin adherits.

La targeta tindrà el nom de Viba.Barcelona, un nom basat en el concepte “viu Barcelona, viu el barri” i començarà a funcionar a la tardor d’aquest any al districte de l’Eixample i properament, de forma progressiva, s’hi sumaran mercats i entitats de la resta de districtes.

Viba.barcelona permetrà al consumidor accedir de forma exclusiva a gratificacions i descomptes dels establiments que s’hi hagin afegit i participar en promocions, concursos i sortejos organitzats per les entitats que formin part de la plataforma. També podrà obtenir beneficis addicionals, com entrades per a esdeveniments municipals, i altres avantatges que s’aniran incorporant a la targeta.

Utilitzar la targeta serà molt senzill: el client s’haurà d’identificar com a usuari de Viba cada cop que compri a un establiment, i podrà bescanviar les gratificacions i els punts obtinguts en les properes compres.

La targeta de fidelització Viba es podrà obtenir als punts d’informació dels mercats adherits o, de manera virtual, a través del web viba.barcelona.

Els comerciants que es vulguin incorporar a la plataforma només caldrà que ho sol·licitin al seu eix comercial o associació de paradistes.

La transformació digital dels negocis és un pas necessari davant les grans competidores del mercat. Els punts forts del comerç de proximitat de la ciutat es reforcen adaptant-se a les noves tecnologies, premiant la fidelitat dels seus clients i fent que la seva compra diària aporti moltes coses més.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *