Meracts-de-BArcelona-Facebook-640x409

Facebook: pàgines per als negocis, perfils per a les persones

Meracts-de-BArcelona-Facebook-640x409

Volem que el nostre negoci tingui Facebook. Per on comencem? Primer hem de distingir entre el que és un perfil i el que és una pàgina dins d’aquesta xarxa social.

Un perfil representa una sola persona. Els contactes d’aquesta persona a Facebook són identificats com els seus amics, i per comunicar-se amb ells és necessari enviar una sol·licitud d’amistat que ha de ser acceptada. El nombre d’amics per perfil és limitat.

Una pàgina (fan page) representa un negoci, un producte, un servei o una organització. Les pàgines no tenen amics, tenen seguidors, i el seu nombre és il·limitat. Per ser seguidor d’una pàgina només has de clicar el botó M’agrada i no has d’esperar que ningú t’accepti com a amic.

El perfil de Facebook està pensat per a persones, no per a entitats. Contràriament, una pàgina de Facebook està dissenyada per donar a conèixer el nostre negoci: per al client és fàcil de seguir i a nosaltres ens dóna moltes dades estadístiques que ens permeten fer una  feina millor a l’hora de comunicar.

Decidit! El nostre negoci tindrà pàgina a Facebook! Ara cal saber qui serà l’administrador o administradors que s’encarregaran de dinamitzar-la i començar la feina.

Atenció: Sí! Per crear una pàgina a Facebook has de tenir un perfil, i un perfil pot administrar més d’una pàgina a Facebook.

Si en voleu fer cap consulta sobre l’ús de les xarxes socials, us podeu adreçar a Mercats de Barcelona a través del correu electrònic  xarxessocials@mercatsbcn.cat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *