Perfil d'Instagram de Mercats de Barcelona.

Instagram: Fem comunitat

Perfil d'Instagram de Mercats de Barcelona.

L’objectiu principal d’Instagram és crear comunitat. O sigui que, a més de fer fotos maques i compartir-les, s’ha d’interactuar amb els que seguim i ens segueixen, amb comentaris, etiquetant-los si surten a les imatges, o mencionant-los perquè sàpiguen que parlem d’ells.

I per poder-ho fer, el primer que cal és conèixer qui hi ha a la xarxa. Des de fa un cert temps, cada vegada es van creant més comptes, bé de mercats o bé de parades. En el primer cas, els continguts es generen amb productes, persones o activitats d’aquell mercat.

És el cas dels mercats del Carmel, els Encants, la Guineueta, Hostafrancs, la Llibertat, Sant Gervasi , Santa Caterina i Horta, que té compte conjunt amb l’Eix Comercial.

Pel que fa a les parades, hi ha dos grans blocs: els que tenen un vessant professional i comparteixen imatges sobre producte, ofertes o novetats, i els que barregen la vida professional i privada dels comerciants.

Comptes actius

En aquest sentit, els Encants és qui té més comptes actius, 6, seguit del Ninot amb 4. La Boqueria, els Encants de Sant Antoni, l’Estrella, Horta, Santa Caterina, la Mercè, la Concepció i Provençals en tenen 2, i Sants, Lesseps, Sant Gervasi, la Llibertat i el Clot, 1.

També hi ha bars i restaurants com el bar L’Univers (Santa Caterina), El Quim de la Boqueria (Boqueria) i Fogó i Stop&mos (Encants Barcelona), i l’espai de dinamització gastronòmica de Vall d’Hebron Espai Cuina’m (trobareu la relació de tots els comptes en la versió digital d’aquest text).

Finalment, tot i que hi ha un nombre important de comptes personals de comerciants, no els hem inclòs aquí perquè pràcticament tots comparteixen moments de la seva vida privada.

Matilde.V. Alsina 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *