iPhone6_MERCATS_2

Instagram també s’obre a les vendes online

El mes de novembre, Instagram va permetre que algunes marques i empreses dels Estats Units venguessin els seus productes a través d’aquesta xarxa social, en mode de proves. Les empreses seleccionades poden publicar imat­ges amb un botó al marge inferior esquerre i quan l’usuari clica sobre aquest botó, aparei­xen unes etiquetes amb el preu de cadascun dels productes. El màxim és de cinc productes per fotografia. Si l’usuari selecciona una de les etiquetes s’obre una nova foto individual del producte amb més informació i amb un enllaç: “Comprar ara”. Quan es cliqui en aquest enllaç, es redirigirà l’usuari al web de l’empresa, des d’on podrà fer la compra.

Entre les opcions que s’estudien de cara al fu­tur hi ha la d’introduir noves opcions com la de guardar productes per completar la compra posteriorment (cistella de la compra) o noves maneres d’exhibir els articles.

Instagram no ha precisat a partir de quan podrien estar disponibles aquestes noves funcions, però el que sí podem tenir segur és que, si a la fase beta aquesta opció és gratuïta, en un futur es cobrarà un percentatge de l’import de les vendes que es facin.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *