XXSS

Les 5 tendències principals de 2019 a les xarxes socials

Els nous formats, els desafiaments i les formes de participació fan del 2019 un moment emocionant per treballar a les xarxes socials. Aquí hi ha un full de ruta possible per navegar i prosperar durant aquest any.

Tendència 1 | Reconstruint la confiança

Les marques es tornen humanes a mesura que el cercle de confiança en les xarxes socials s’estreny. Facebook va augmentar les seves mesures de seguretat en transparència, Twitter va eliminar milions de comptes falses… Els usuaris desconfien de molts mitjans de comunicació i celebritats influencers (els seguidors del qual, sovint, són comprats o falsos).

Tendència 2 | La importància de les “stories”

Les stories són aclaparadorament visuals i estan destinades a ser creades i consumides sobre la marxa amb res més que un telèfon intel·ligent i un ull creatiu. Les stories se senten reals, immediates i intensament personals.

Tendència 3 | Desxifrant el codi de comerç

A Àsia, l’adopció del social commerce ha estat ràpida. El 70 per cent de la Generació Z de la Xina ara compren directament des de les xarxes socials. I tot i que el social commerce no està seguint el mateix ritme a d’altres països, les tecnologies noves i en evolució estan canviant això. Especialment per als compradors joves.

Tendència 4 | La missatgeria es menja el món

Les principals aplicacions de missatgeria (WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat…) tenen gairebé 5 mil milions d’usuaris actius mensuals que son més que la suma dels de les xarxes socials tradicionals a tot el món. 

Tendència 5 | Més competidors en el joc

Les agències estan augmentant els pressupostos de publicitat en xarxes socials. Una de cada quatre pàgines de Facebook fa servir mitjans pagats. I aquesta mateixa xarxa ja representa el 23% de la despesa total en publicitat digital d’EE. UU.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *