D’esquerra a dreta, Ramon Pont (junta directiva del FCB), Sandro Rosell, Carme Ruscalleda, Elisa Duran (Fundació La Caixa), el regidor Raimond Blasi i el conseller Josep Maria Pelegrí. Foto: Pau Fabregat / IMMB

L’Institut de Mercats i el FC Barcelona s’alien per promoure l’alimentació saludable

L’Institut de Mercats de Barcelona i la Fundació FC Barcelona han signat un acord per vincular la campanya “Som el que mengem”, que impulsa el club blaugrana, amb els programes educatius per a les escoles de primària i secundària “Per mantenir l’equilibri, menjo de mercat” (menjodemercat.cat) de Mercats de Barcelona. El conveni té com a objectiu promoure l’alimentació saludable dels infants a través d’un bon coneixement dels productes frescos que es troben als Mercats de Barcelona.

D’esquerra a dreta, Ramon Pont (junta directiva del FCB), Sandro Rosell, Carme Ruscalleda, Elisa Duran (Fundació La Caixa), el regidor Raimond Blasi i el conseller Josep Maria Pelegrí. Foto: Pau Fabregat / IMMB
D’esquerra a dreta, Ramon Pont (junta directiva del FCB), Sandro Rosell, Carme Ruscalleda, Elisa Duran (Fundació La Caixa), el regidor Raimond Blasi i el conseller Josep Maria Pelegrí. Foto: Pau Fabregat / IMMB

Durant la presentació de “Som el que mengem” al Mercat de la Concepció, el regidor de Comerç, Consum i Mercats, Raimond Blasi, va destacar que “cal continuar treballant per tenir els infants involucrats i perquè coneguin les virtuts dels productes que es troben als mercats”.

“Som el que mengem”, que enguany estrena un nou web amb videoreceptes i continguts interactius, convida els joves i els infants a seguir una dieta equilibrada sota el lema: “Menja sa, cuina bé, juga millor!”. En aquesta edició, els protagonistes de la campanya són la reconeguda xef Carme Ruscalleda i els futbolistes del FC Barcelona Marc Bartra i Cesc Fàbregas. Web de la campanya: www.somelquemengemfcb.cat

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *