Cartell promocional de la campanya.

Mercats de Barcelona i el FC Barcelona emprenen una nova campanya per una alimentació saludable

El programa educatiu de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona “Per mantenir l’equilibri, menjo de mercat” inicia una nova etapa en col·laboració amb la Fundació FC Barcelona i la seva iniciativa “Som el que mengem”. De l’acord entre les dues institucions neix una nova campanya sota el lema “Menja sa, menja de mercat”.

Cartell promocional de la campanya.
Cartell promocional de la campanya.

L’Institut i la Fundació van firmar un conveni a finals de l’any 2013 que té com a objectiu promoure l’alimentació saludable entre els infants i els adolescents, per exemple, a través d’un bon coneixement dels productes frescos que es poden trobar als mercats.

Busquets, protagonista

Alumnes i mestres i jugadors del FC Barcelona, al costat de reconeguts xefs catalans, podran participar en noves activitats educatives i de lleure que organitzen tant l’Institut de Mercats com el club blaugrana. El jugador del FC Barcelona Sergio Busquets, a qui es pot veure en el cartell promocional a l’esquerra d’aquestes línies, dóna el tret de sortida a la nova campanya.

Durant el curs escolar que ara acaba (2013-2014), un total de 77 escoles han visitat 24 mercats de la ciutat. Això vol dir: 4.287 alumnes que han visitat els mercats i han participat en les activitats educatives programades. Han contactat amb els comerciants, han conegut els aliments que es venen als mercats i d’acord amb les pautes establertes pels professors i pel programa educatiu han elaborat els seus treballs curriculars.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *