Perfil de Twitter de Mercats de Barcelona.

Twitter: flexibilitat i millora de l’aplicació

Perfil de Twitter de Mercats de Barcelona.

Hi ha hagut molts petits canvis significatius des de l’última vegada que vam parlar de Twitter. El més rellevant és la fi dels 140 caràcters per als DM (missatges directes), de manera que es flexibilitza la comunicació en els missatges privats.

Des del web o des de iOS també haureu notat que ara els vídeos es reprodueixen de forma automàtica. Aquesta reproducció es fa sense so, de tal manera que si voleu gaudir del vídeo de manera completa, l’heu de clicar.

En alguns casos també ha canviat la forma de fer RT. El clàssic missatge de 140 caràcters més URL s’ha anat transformant per assemblar-se més a Facebook. Així doncs, ara tenim l’opció d’escriure el text del nostre propi tuit, que portarà inserit el tuit que volem retuitejar.

Elisenda Capdevila

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *